About Me

My photo
Kampar, Perak, Malaysia
我是谁? 很简单,只要跟随, 就能知道我的点滴了。 谢谢^^

Wednesday, April 4, 2012

生活的意义是什么?

最近心情总是很乱~

虽然说毕业了,可是就要开始新的生活,就是工作!
人生嘛,就是这样~
从出娘胎开始,然后踏入校园生活,再来就是出社会工作,
接下来就是组织新的家庭,最终还是得面临结束生命的使命~
这就是人生吗?

也许大多数的人都是以这样的定律去生活。
虽然说中间会有许多小插曲,那我的小插曲又是什么?我不懂


到目前为止,我还找不到活着是为了什么。
为了家人吗?为了自己吗?


我真的很不了解自己,开始觉得自己越来越陌生。
目前我只知道,是时候出来工作赚钱,为了让家人过更好的生活。
然后呢?
为了让自己过更好的生活。
然后呢?
怎样才算是好的生活?

我真的不懂~






。。。。。。
。。。。。。

1 comment:

erica said...

i also do known,haha
but u may not neccessery follow the cycle,may be u can do somethings different to find your life more meaning

do not let yrself work for money but let money work for you

you can earn money in many ways just depand on how you make it

people will not be stastify with their request,they will request more and more.
when you said is enough for me to have somethings but when u get it,u will request more

easy stastified person will be happier in they life not because they do not request more is just they understand live in this way make life simple

enjoy yr life~no one knowns what will happen tmr